Giresun Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Nizamiye Yerleşkesi içinde bulunan binasında 17 Ekim 2011 tarihinden itibaren eğitim-öğretim faaliyetlerine başlamıştır. Okulumuz ilk kez 2011-2012 eğitim-öğretim yılında ek yerleştirme ile Tıbbi Teknikler ve Hizmetler Bölümüne bağlı Tıbbi Laboratuvar Teknikleri programına öğrenci almıştır. Daha sonra, Nizamiye Yerleşkesinde olan eğitim binası Güre Mevkiinde bulunan Çamlık Yerleşkesine taşınmıştır.
Yüksekokulumuz “Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü” altında, “Tıbbi Laboratuvar Teknikleri, İlk ve Acil Yardım (I. ve II. Öğretim), Optisyenlik (I. ve II. Öğretim), Anestezi, Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik, Perfüzyon Teknikleri, Diyaliz (I. ve II. Öğretim) programları, “Terapi ve Rehabilitasyon Bölümü” altında Fizyoterapi (I. ve II. Öğretim) programı, “Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü” altında Çocuk Gelişimi programı ile eğitim - öğretim faaliyetine devam etmektedir.
2018-2019 Eğitim öğretim yılında “Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü” altında Çocuk Gelişimi programı ile “Tıbbi Hizmetler ve Teknikleri Bölümü” altında Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik programı açılarak Yüksekokulumuz hizmet binasında eğitim - öğretim faaliyetine başlamıştır.
2018-2019 Eğitim öğretim yılında, “Tıbbi Hizmetler ve Teknikleri Bölümü” altında Diyaliz (I. ve II. Öğretim) ve Perfüzyon Teknikleri Programları, “Terapi ve Rehabilitasyon Bölümü” altında ise Fizyoterapi (I. ve II. Öğretim) programı açılarak; Bulancak Kadir Karabaş Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu hizmet binasında eğitim - öğretim faaliyetlerine devam etmektedir.
Giresun Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu'nun misyonu, sağlık sektöründeki yardımcı sağlık personeline duyulan ihtiyaca yönelik olarak, ülkesine karşı görev ve sorumluluk bilincine sahip, ulusal ve uluslararası sağlık standartlarında hizmet verebilecek, akılcı, takım çalışmasına yatkın, bilgili ve becerikli sağlık teknikerleri yetiştirmektir.
Giresun Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu'nun vizyonu, sağlık sektöründeki yardımcı sağlık personeli eğitimi alanında ulusal ve uluslararası düzeyde saygın ve tercih edilen, değişim ve yenilikçiliğe lider olan, rekabet gücüne sahip, mensubu olmaktan gurur duyulan öncü bir eğitim kurumu olmaktır.