(3+1) MESLEKİ UYGULAMA EĞİTİM MODELİ İŞ AKIŞ ŞEMASI

23 Temmuz 2019 Salı

(3+1) KAPSAMINDA STAJ YAPACAK ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE!...
 
  1. Öncelikle (http://saglikhizmetlerimyo.giresun.edu.tr/tr/page/formlar/3472) sayfasından “İŞYERİ UYGULAMASI KABUL FORMU” ve “STAJ SÖZLEŞMESİ” indirilerek doldurulup, işyerine ve Bölüm Başkanına onaylatılacaktır. “İŞYERİ UYGULAMASI KABUL FORMU” 2 nüsha olarak hazırlanacaktır ve onaylatıldıktan sonra birer nüshası Bölüm Başkanlığına ve işyerine teslim edilecektir. “STAJ SÖZLEŞMESİ” 3 nüsha olarak hazırlanacaktır ve onaylatıldıktan sonra birer nüshası Bölüm Başkanlığına ve işyerine teslim edilecek, bir nüshası da öğrencide kalacaktır. İşyerinin  okuldan resmi yazı istemesi halinde, öğrenci yukarıdaki linkte yer alan “Resmi Kurumların Talep Etmesi Halinde Verilecek Evrak” başlıklı resmi yazının çıktısını doldurup verecektir.
  2. Daha sonra (http://muys.giresun.edu.tr) adresinden “ÖĞRENCİ GİRİŞİ” ve “FİRMA GİRİŞİ” bölümlerine kayıt yaptırılacaktır. Firmanın tanımlama işleminden sonra “STAJ DALI” ve “kontenjanı” tanımlaması da yapılarak, bu staj dalı ile öğrencinin eşleştirmesi gerçekleştirilecektir.
  3. Öğrenci  (http://muys.giresun.edu.tr) sitesinde, “staj danışmanını”, “staja başlama ve bitiş tarihlerini” , işyeri eğitim sorumlusunun kim olduğunu, doğru bir biçimde bilgi girişlerini tamamlayacaktır.
  4. Güz dönemi gidecekler için, Staj başlama tarihi (23 Eylül 2019)’dur. Staj bitiş tarihi 03 Ocak 2020’dir.
  5. Ders kayıtlanması aşamasında bu öğrenciler, (İŞYERİ UYGULAMASI, İŞYERİ EĞİTİMİ VE STAJ) derslerine kayıtlanma yapacaklardır.
  6. Öğrenci stajla ilgili her konuda ona atanmış olan STAJ DANIŞMANINI arayacaktır. Onunla iletişim halinde olacaktır.
  7. 2019’un Eylül ayında öğrenci, staja başlamadan önce eksik bir evrakının olup olmadığını kontrol etmelidir.
  8. Stajla ilgili ihtiyaç duyulacak tüm belgeler, http://saglikhizmetlerimyo.giresun.edu.tr/tr/page/formlar/3472) sayfasında bulunmaktadır.
  9. 23 Eylül 2019’da staja başladıktan sonra STAJ DOSYASI düzenleyecek olan öğrenci, ARA SINAV döneminde STAJ DANIŞMANI ile iletişime geçerek, ara raporunu verecektir.
  10. Staj bitiminde, kendisine ücret ödenmiş ise, buna ilişkin BANKA DEKONTUNU, PUANTAJ BELGESİNİ, İŞYERİ KATKI PAYI ONAY FORMUNU öğrenci işlerine teslim edecektir.
  11. Staj bitiminde ayrıca, İŞYERİ DEĞERLENDİRME RAPORUNU, KENDİ HAZIRLADIĞI STAJ DOSYASINI VE ÇALIŞMA RAPORLARINI not değerlendirmesi yapmak üzere STAJ DANIŞMANINA teslim edecektir.
  12. Meydana gelecek aksaklıklardan öncelikle öğrencinin kendisi sorumlu olacaktır.